Hati ini.....
Daripada pandangan mata. Daripada pandangan telinga. Bahkan daripada seluruh pengucapan rasa dan deria, ia pada akhirnya berjejak di HATI....

camne hang tuah p gunung Ledang??


salam'alaik..

untuk entry kali ni, d-rast nk timbulkan satu persoalan untuk difikirkan bersama..

Camne HANG TUAH pegi ke Gunung Ledang??




adakah dgn kuda?
atau jalan kaki?
atau berlari?
atau naek kete lembu?
atau........

cmne erk??



sebenarnya.. persoalan ni timbul beberapa hari yang lalu bila d-rast pegi menjejakkan kaki ke bumi bandaraya bersejarah MELAKA... motif utama pegi melaka bknnyer untuk melancong or jalan2 makan angin.. tp, misi utama adalah nk merawat family di area bukit Rambai...

nak dijadikan cerita, dalam perjalanan yang mengambil masa hampir 1 1/2 jam tu, pelbagai cerita berkenaan Negeri Melaka timbul.. yang menariknya.. timbul persoalan Camne hang Tuah pegi ke gunung Ledang???.... macam2 jwpn yang keluar, tp sorang pon tak tahu jawapan yang sebenar..... hehehe....

adakah anda tahu???
3 jom komen:

meredah hutan belantara sampai ke gunung ledang

(agaknya lah, hehe)


ain fathihah n nazra : rasenyer btul la kot die jln kaki p meredah gunung ledang.. pergh.. msti lme giler kn die jln...


Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"jika masa remaja tidak digunakan menurut selayaknya, pastilah akan meninggalkan kenangan pahit di masa tua"

Followers

pelawat...


Masa dan Ketika....

Blog Updates

Jom SeMBang.....


ShoutMix chat widget