Hati ini.....
Daripada pandangan mata. Daripada pandangan telinga. Bahkan daripada seluruh pengucapan rasa dan deria, ia pada akhirnya berjejak di HATI....

ABC vs Lai Chi Kang


Salam'alik....

setiap kali menjejakkan kaki ke kedai makan...
akan timbul persoalan di kepala hotak d-rast...

nak minum ABC ke Lai Chi Kang??




adesh.. keliru.. keliru... keliru....

due2 sedap jerk....

tp.. klu ikutkan tahap kesedapan ABC @ Lai Chi KAng ni, ikut kedai tu jugak....

ade yang sedap giler.. ade yg manis, ade yang x sedap langsung.. ade yg bnyk smpah sarap jerk dlm nyer [ntah pape diletak dlmnyer].. pastu.. ad yg terlupe letak gula.... argh.. pendek kate... kesedapan lai Chi Kang terpulang kepada sipembuatnya.. hahahah...



Ais Batu Campur?




or Lai Chi Kang?


11 jom komen:

mana satu nk pilih ni....???

erm.....

aku pilih cendol la....


erm....dua2 sedap...
amik je la dua2 ...hehehe


[Mr. K] : X boleh pilih cendol... kn pilih antara 2 tu jerk coz kedai mkn kat branang tu xde cendol.. de abc or lai chi kang jerk.. hahaha...


[senyum seindah suria]: x baik jd tamak.. smue nk.. nnti mkn x abih.. ish3... huhuhuhuhu


nsi goreng kmpong sedp


[lun] : lun ni lg sorang... xde dlm carta pon nsi goreng kampong... adesh.. study dh tinggi dah.. ni msti kes bw toyol p dewan exam ni.. hahahahah


to Lun : Lun jamu toyol mlm ni dgn ape? ye la...td dah bekerja keras, so mesti kena bg upah...heheh

Toyol mkn abc dgn laicikang tak?


dua2 pun sedap..
hehehe..
hurmmm...sape la toyol nie...
org ke??
ish3


[Mr. K]: toyol lun x mkn abc or lai chi kang.. die mkn buah naga.. hahahahhahah


[senyum sokmo]: klu nk taw spe toyol tu... tnye kt lun sndiri.. huhuhuhhu.....


ABC menang dalam bahasa pertandingan mengeja...
ABCDEFG...

Tapi 'lai chi kang' menang dalam pertandingan cakap bahasa cina...


salam,
sgt minat kat laicikang...
antara feveret
lain tempat lain rasa...
mmg enjoy sgt...


Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"jika masa remaja tidak digunakan menurut selayaknya, pastilah akan meninggalkan kenangan pahit di masa tua"

Followers

pelawat...


Masa dan Ketika....

Blog Updates

Jom SeMBang.....


ShoutMix chat widget