Hati ini.....
Daripada pandangan mata. Daripada pandangan telinga. Bahkan daripada seluruh pengucapan rasa dan deria, ia pada akhirnya berjejak di HATI....

1jam 3 minit 26 saat dikedai rambut......





salam....



alhamdulillah!!! yeah!!! dah cuti 3 bulan!! bestnyer!!



diharap sesape yg x cuti lg tu sabar bebanyak terutamanya dak HND... korang smue jgn jeles taw.. padan muke korang.... hahahahahha...



fuh.. lme rasenyer x posting dlm blog ni... lme gile la.. busy ktekn.. bnyk

bnde nk kne wt.. huhuhuhu...



erm... nk citer ckit pasal pengalaman gunting rambut semalam...



kisah bermula didalam surau bersama ustd kecik n aman....



ak p la belek2 rambut kt depan cermin sambil cakap... "panjang

la rambut ni... rase nak potong plak.."



ustd kecik pon cakap.."jom p gunting rambut.... skrg.."



adesh.. sebenarnyer... tu la realiti hidup.. kekadang setiap bende yang kite x rancang terus jd... tp, ade bende yang kite rancang kekadang x jadi.. ade jerk yang x kene.. ade jerk yang menghalang...



Kita merancang Allah yang menentukan, tp perancangan Allah adalah perancangan yang terbaik...



huhuh... membebel plak ak ni..



smbg citer td... pastu kami p la kat kedai gunting rambut tu.. nmenyer

kedai gunting rambut kapilan...
















kami pon masuk kat kedai tu n p gunting rambut..












kedai tu ade 2 org pekerja... tp.. yang x puas hatinyer.. bakal pekerja baru kat dlm kedai tu siap posing maut lagi sambil pegang bulu ayam..... berbulu n menyirap jerk tgk..... klu x caye, tgk gmbo ni... huhuhuhuhuhu.....













bukan tu jerk.. x cukup ngan posing ngan bulu ayam.. posing plak kt krusi ngan muke ayu sambil mendengar lagu hindustan....... hahhahahaha.....













bile check... rupenyer... die tu bkn pekerje kedai tu.... just pnjm bulu ayam tu jerk untuk berposing.. akhirnye.. setelah 1 jam 3 minit 26 saat berlalu.. kmi pon kuar kedai tu.. ye la.... kan rambut dh gunting.. wt pe kami tunggu kt dlm tu.. kuar la.. p balik.....huhuu........



*** untuk makluman semua, cerita diatas adalah ditokok tambah dan konfom ade yang x betol dan ada kene mengena dengan yang masih hidup... diharap sesiapa yang berkenaan bersabar dan beribu kemaafan dipohon....... hahahhah.....





wassalam...





7 jom komen:

lama nye kat kdai rambut ish3

x ajak, rambut lun da pnjang


hahahha... cmne nk ajak lu... busy jerk memanjang.. lps sholat jerk trus hilang.. huuh... :P


hahahha... cmne nk ajak lu... busy jerk memanjang.. lps sholat jerk trus hilang.. huuh... :P


siot..

gambo aku telah terpapar d muka dunia...

tidaaaaaaaaaaa...

aku tidak ingin glamour..

nnt semua nk tandatgn plak..

hehehe...


lps H1N1 reda Lun bru leh bsalam2 hehe


to dr_khair: jangan nk perasan... x payah nk berbangga.. setakat brgmbo ngan keling tu pon nk bangga.. lain la klu ngan ulama' ke.. huhuhuh...

to Lun: ish3... malaysia ni slamat lg la.. kt negeri sembilan ni virus tu x smpai lg... ke lun yg kne virus tu?? hahah.. tu yg lun tkt brjgkit kt org tu.. tul x..


owh...
tajuk yg sgt mengujakan utk membaca...

pemilihan tajuk yg baik...


Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"jika masa remaja tidak digunakan menurut selayaknya, pastilah akan meninggalkan kenangan pahit di masa tua"

Followers

pelawat...


Masa dan Ketika....

Blog Updates

Jom SeMBang.....


ShoutMix chat widget