Hati ini.....
Daripada pandangan mata. Daripada pandangan telinga. Bahkan daripada seluruh pengucapan rasa dan deria, ia pada akhirnya berjejak di HATI....

Walaupun aku sendiri.... aku tetap perlu berdiri...




Aku Merindui kalian... Sahabatku.....
Terasa jiwaku kosong tanpa kalian...
kalian insan yang banyak memberi makna hidup dalam diriku...
kalian insan yang sering menegur dan mengingatiku dikala aku leka dalam mengingati Allah..
kalian insan yang sering berada disisi untuk memimpinku..
kalian insan yang sanggup menempuhi pahit getir bersamaku..
kalian insan yang tiada tangingan...
Ukhuwah kita hanya untuk Redha Allah..

Walaupun aku sendiri...

AKU TETAP PERLU BERDIRI!!!

0 jom komen:
Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"jika masa remaja tidak digunakan menurut selayaknya, pastilah akan meninggalkan kenangan pahit di masa tua"

Followers


pelawat...


Masa dan Ketika....

Blog Updates

Jom SeMBang.....


ShoutMix chat widget