Hati ini.....
Daripada pandangan mata. Daripada pandangan telinga. Bahkan daripada seluruh pengucapan rasa dan deria, ia pada akhirnya berjejak di HATI....

keliru.... Gembira?? Risau?? or Sedih???





Asalammualaikum...

what I am feel right now??? keliru.. keliru... keliru..!!!

sedih??? happy??? or risau??



Macam-macam perasaan bermain buat masa skrg ni...


Happy......

mungkin rase happy sebab dah nak abih kt UTHM ni... Alhamdulillah.. semuanya berbaloi.... penat lelah memerah otak menahan mata dari tertido dalam kelas waktu lecturer ngajar ..... bersengkang mata study for quiz n exam... berkorban masa tido wat esemen..... akan berakhir tak lame lagi!! best giler.. 1 month to go... !!!




Risau...

Argh,.....!! x dpt tempat praktikal lagi....... dah apply kt beberapa company.. yang buat risaunyer... diorang x respon lagi sampai saat dan detik ni... fuh....... risau tahap maksimum dah ni coz tarikh pratikal dah dekat!!! still lg usaha n berdoa moga cepat dapat tempat praktikal....

"Ya Allah, bantulah hambamu ini Ya Allah........."



Sedih.......

dalam kegembiraan nk menamatkan pengajian kat UTHM ni... sedih coz akan berpisah dengan 27 rakan-rakan kelas yang laen.......

Tapi yang paling utama and sedih pabila berpisah dengan 'sahabat-sahabat ISTIMEWA'..... sudah diumpamakan seperti satu fanily...... bagai isi dengan kuku... bagai aur dengan tebing.... ketika ini sedang memanfaatkan sebaiknya untuk hari-hari yang masih ada bersama mereka.........

.semoga perpisahan ini diukir di atas kalimah ukhwah ‘Bertemu dan berpisah kerana Allah.........demi mendapat sekelumit berkat dan redahNya semata-mata...



0 jom komen:
Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"jika masa remaja tidak digunakan menurut selayaknya, pastilah akan meninggalkan kenangan pahit di masa tua"

Followers

pelawat...


Masa dan Ketika....

Blog Updates

Jom SeMBang.....


ShoutMix chat widget