Hati ini.....
Daripada pandangan mata. Daripada pandangan telinga. Bahkan daripada seluruh pengucapan rasa dan deria, ia pada akhirnya berjejak di HATI....

Katak si Katak Lompat...

labels:


Katak oh katak mengapa engkau lompat

Macam mana aku tak lompat

BN rasuah aku, BN rasuah aku


Katak oh katak mengapa engkau lompat

Macam mana aku tak lompat

BN culik aku, BN culik aku




Katak oh katak mengapa engkau lompat

Macam mana aku tak lompat

BN ugut aku,BN ugut aku


Katak oh katak mengapa engkau lompat

Macam mana aku tak lompat

Memang KERJA AKU ( saper tawar lebih tinggi aku lompatlah)


Memang resmi katak akan melompat dan terus melompat. Tapi katak lebih mulia dari manusia yang melompat. Katak melompat ikut kehendak diri. Manusia melompat untuk dicucuk hidung dan menggadaikan maruah diri. Baik jadi katak dari manusia seperti ini

0 jom komen:
Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"jika masa remaja tidak digunakan menurut selayaknya, pastilah akan meninggalkan kenangan pahit di masa tua"

Followers


pelawat...


Masa dan Ketika....

Blog Updates

Jom SeMBang.....


ShoutMix chat widget